tisdag 9 juni 2009

“Everybody leaves, so please stay…”

image

Den har varit borta länge, men det hindrar inte att jag saknar den ändå.

Kommer särskilt ihåg ett av hennes inlägg där hon berättade för sin mamma om kärleken hon hade hittat. Och sen för sin bror, som inte hade misstänkt eller anat någonting. Och pappa som bara blev glad. Ett lyckligt utträde ur garderoben.

Hon skrev så fint. Jag tyckte verkligen om hennes blogg. Hon avslutade sin blogg med att skriva att eftersom hon nu hade hittat sin kärlek och livet hade inlett ett nytt kapitel så var det dags att avsluta den där bloggen. Saknar den. Henne också.

2 kommentarer:

johanna sa...

Jag har också en blogg som jag saknar. Jag vet inte om jag läste sista inlägget. Det avslutades inte sådär fint, mer plötsligt.
Jag tror inte att jag skulle kunna förmå mig att radera hela min blogg och jag la ner den.

http://elsajohanna.blogspot.com/2007/10/bloggsaknad.html

Verbal Kint sa...

Vilket fint inlägg du har gjort, där i oktober 2007!
Jag har raderat en blogg jag hade tidigare, det var väl inte det smartaste jag har gjort...